CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 17, 2009

Convo Syimah @ 13 July 2009

Assalamualaikum..
Pada 13 Julai 2009 adik aku syima telah selamat mengonvokan diri beliau di PWTC... dan ini lah gambaq yg sempat aku snap dan amik curi2
FYI kitorang tak dibenarkan amik gambaq melainkan jurufoto bertauliah dalam dewan PWTC tu.. tapi disebabkan aku ni jenih ketegaq.. dan jugak tau akan etikan pemakaian cameraman... aku pun dengan berlagaknya usung DSLR aku... pakai lense 70 - 300 aku yg moghah... aku pun bok masuk dalam dewan.. haram sapa pun tak tahan aku.. hahahahahah

muka ceria sebab baru sampai... depa tak tau azab nak tunggu sat lagi kemain lama




macam biasa... adik2 aku ngan muke selenge...

pck: oooi oooi berapa lama lagi nak kena beratur nih...
mck: bang sabaq bang.. tu mamat gemok tu amik gambaq kita.. sat lagi masuk paper
ilek la pck.. aku pun beratoq jugak... tapi mmg teruk la mgmt... jam 2 baru nak suh orang masuk... pintu bukak satu je plak tu... cipan
huh.. dengan bersemangat sambe mata juling ala2 shetim minah2 ni menyanyi.. aku snap je...

keadaan sebelum mula majlis

huh.. terel giler pck tu ketuk gong... bunyi MEMANG MACAM GONG...

apa kenama tatau

orang yg merasmikan majlis

mamat ni punya speech.. punya la lama.. sampai ayah aku terkesima dan terlena sambe membunyikan enjin motobot yamaha 90cc

disebabkan ada mamat yg ushar line bebudak ni sebok sangat langgaq siku aku.. tengok apa jadi kat gambaq nih...


ni time tak langgaq siku.. lawa kan?


ni shot sengaja aku amik macam ni

lepas tu.. mamat tu.. sekali lagi langgaq siku aku... jadinya macam ni

cipan betoi... tak sempat nak amik close shot adik aku.. memang aku menjampah ngan mamat tu
(menjampah = menyumpah sambil menjampi serapah)
tensi punya pasai.. majlis tak abih..aku awai2 dah keluaq.... maka aku pun amik la gambaq2 tak berpaedah seperti...
nyonya: eh lu kentot kat muka gua ek?
ah moi: aiyah.. soli arrr ... semalam makan lulean
apo ekau buek tepi tiang tu bang?

isk.. aku tak bawak ke pad aku nih... dah maksimum dah nih



pompuan: kita ni macam VIP kan yang.. jalan kat kapet merah
pompuan lagi satu: giler giler giler


perspektif sangat la gambaq ni konon



isk... aku yg bangang ke... atau mata aku tak betoi... macam tak berapa siuman je orang kat gambar tu.. takkan sama tinggi ngan iklan ni kot?


ha.. rasanya macam tinggi iklan ni...

aku rasa macam kenai minah nih.. tapi rerupanya bukan... tak pasai2 aku laboh kemaluan sebab jatuh... disebabkan pertanyaan, "eh... dulu awak bukan keje jerejak resort ke?"
"bukan.. awak salah orang kot?"

eskeletor pun sempat lagi jadi bahan mainan adik2 aku

hah.. ni la muka boring aku lepas tu... 1jam 30 menet tunggu kat luaq.. tu tara aku yg masuk dalam amik gambaq.. cian kat mak aku ngan adik2 aku kat luaq...mmg ntah hape2 convo MSU nih


hah.. lepaih 1jam 45 menet.. baru keluaq...


muka mak aku dah 3posen setengah.. letih tunggu


adik aku ngan bf dia.. azmil

gambaq famili.. eh pasepa aku tadak... dah aku tukang amik gambaq.. dah tentu tadak.. bodo punya statement

ciken... giler giler giler

ciken.. muka ja comei.. pangai.. cam orang gila.. macam abg dia jugak @ aku (sila amik perhatian.. muka aku tak c0mei okay)

kain batik moghah.. hahaha



man... hehe
dah habih dah...
daaaaa


0 said something: