CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 9, 2009

dulu... sekarang.. hehe

Inilah saya ketika berusia 2 tahun 14 hari...



Tadika Kemas Taman Abidin, Penang...
gambaq diambik pada tarikh lahir saya...
dan saya haram tatau pada ketika itu...


Sekolah Rendah Kebangsaan Batu Lanchang, Penang
(memola kat Sekolah Kebangsaan Dato' Kramat, Perak Road... tapi gambaq tak pernah ada)

TI Penang...

Matrikulasi USM
STAR Ipoh

Zaman ketika masih belajaq kat USM...
(sila perhatikan... saya ada leher)
sekarang???
ngeeee sendiri tengok la...!!!!

12 said something:

AngahLina said...

Kembali kan lah leher mu itu.. kembali kan.. (baca gaya2 hantu pontianak maya karin tu..)..hehehe

a b a n g b u y o n g said...

hahahahahaha haram!!!

AngahLina said...

hang ade gak gambaq2 masa kecik no... akak dedulu ada tp dah berpindah randah, ntah mana ntah gambaq2 lama tu..

a b a n g b u y o n g said...

walaupun kekecik dulu saya tak paham apa erti nostalgia... tapi saya sayang nak tinggalkn gamba saya merata2 tempat... saya akan marah sesapa yg kacau gambaq saya.. ngeeeee

Purpletulip said...

lorr...sekarang sorok lak yer leher tu?buatpe sorok..kasik tunjuk sket la..btw,bes sunggoh dpt track blk gambo kecit2..

atie said...

tajok besh.."dulu...skang.."
huhu...dulu len, skang da len..
dulu de leher..skang da xde leher..
(opsss, terlebey suda) :)

a b a n g b u y o n g said...

wah wah wah wah......

atie said...

golak eks..ha, nk gtaw skunk ni kite guna gmail n skype jek taw..hat len2 seme dah kena BOM..hamek ko rasekan..hahahah...

a b a n g b u y o n g said...

dah invite dah.. haram tak buleh pun?

atie said...

kt add hat mane? kasi add...i invite u..

a b a n g b u y o n g said...

abangbuyong@gmail.com le

atie said...

dah invite..x leh..