CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 18, 2010

MGR @ Malaysia

Assalamualaikum
Dah nama kheja makan gaji ni aku tak pernah lagi la jumpak orang kata gaji dia cukup.. orang yg dah kaya duit juta juta juta pun macam tu la jugak.. nak jugak tambah duit.. so makanya aku pun selalula kena buat part time kan?
semalam (ahad) aku buat part time jadi audio technician kat PPR Baiduri, Kepong. yang best kawan aku yg employ aku ni tak bagitau la pulak apa program.. bila aku dah sampai.. vallaveh.. itu sikali ponggal vartegal la dei!... meroyan aku dengaq cd khas lagu kuil hindu sepanjang program.. bernanah telinga aku kan... lagu yang di ulang2...
tengah sempoi punya jaga program tu.. sekali aku terpandang
MGR la dei!
aku amik gambaq guna camera phone baru aku
NEONODE N2 LIMITED EDT
2Mega je camera.. tapi samsung camera.. dan sangat OK compared to other phone
jadi utk promote secara percuma, sapa2 yang berminat neonode ni tepon la aku.. details...
Swedish company phone
phone MADE IN MALAYSIA
Windows mobile software
headphone, usb cable, charger
1 GB Memory external
slide and touch concept
besaq sket dari kedit kad
ease of use
red, pink, green,
6 months warranty
RM400 + RM10 (delivery) = RM 410







kadaveeeeeeeeeeiiiii... oooo kadavei!

1 said something:

Anonymous said...

saja je tu kawn hang x mau bagitau takut org x mau.haha.
klakar sehh pasni hindu tu mesti nak upah abg lagi sebb abg ni audio technicaian yg baguih:) - seri