CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 25, 2010

Aktiviti hari minggu (23/1 - 24/1/10)

Assalamualaikum...
Bersambongan dengan cerita aku buat part time minggu sudah, hari jemahat yg lepaih aku sekali lagi membuat part time iaitu menghantaq flight case utk PA system yg member aku beli (alah yg aku kena jaga pesta ponggal.. jumpak MGR tu..) otw gi sri petaling amik barang tu ujan.. sampai ja.. ya Allah.. besaq la pulak flight case tu.. tapi takpa.. kheja punya pasai.. nasib baik la aku pinjam lori kecik adik aku aka kenari mekap... kasi turun seat bakang.. wallah.. jadilah lori bonded mini
hantaq flight case tu dah la aku kena tunggu dekat2 sejam.. ujan lubats plak tu.. apalagi.. basah la baju aku kan? tetoibe aku dapat msg
EMEI: jan. mlm nie kite g laundry. birthday party member aku
AKU: tengok la klu sempat
EMEI: party start kol 11.
wuuuu dah lama tak jadi setan... tapi aku punya baju haram tak semenggah..
t shirt tukang paip CHECKED!
suaq slack itam lusuh CHECKED!
tak mandi CHECKED!
baju basah kena ujan CHECKED!
busuk CHECKED!
isk.. otw aku balik dari puchong hantaq barang ja dah jam 10.30.. tu pun depa tepon jugak.. beria2 nak ajak aku pi.. then.. watdehek kan? pegi ajelah
sampai je.. hambik ko.. suma orang wangi... berbau seksi (AKU TAK SALAH TULIH) dan jugak bulat2 (ngeee continue aje reading)
dengan baju haram tak ikot protokol clubbing.. mola2 ingat nak jugak renew lesen BUKIT RAHMAN PUTRA aku.. tapi bersabit dengan DJ pun tak berapa best.. lagu bosan giler.. tetoibe aku ternampak ada sorang mamat ni bawak DSLR... wuuu... rembat camera mamat ni sambe snap2 apa yg patut pun best jugak kan?
maka.. my journey continues... hehe
>:)
ziera, birthday gurl yg haram aku tak kenai.. gambaq rahim tuan punya DSLR yg amik
ni la rahim...

AWEK:
roti canai 2.. teh tarik satu.. banjir ek?
BALAK
ko giler ape? ingat kedai mamak?

MAMAT:
ciko2 ah! ciko2 ih! haah haah haah.. aku tampar kang?
MINAH:
giler giler giler

kiri = MIRA
kanan = WAWA
(p/s korang nampak tak apa yg aku nampak?)

apsal ketiak ko basah?
AKU LEMPANG JUGAK KANG!!!
(p/s korang nampak jugak tak?)

ni nama dia mabok orange cordial...

WAAH!!!!

kepala ko banyak kutu ek?
SAJE BELA TU.. SENANG NAK BAWA KEMANA2.. BELA HANJENG HARAM PULAK

eh.. berapa besar lobang idong da?
MACAM SEROMBONG KAPAL...

cummon sir.. let's joget lambak
EH TAKMAU AKU.. MENCHI MENCHI MENCHI...

pak maon.. gelek pak maon...
DING DIGEDING DIGEDING DING!
(p/s kan? aku dah kata kan?)

EMEI
jan.. apsal ko makin gemok jan?
AKU
sukati aku la.. ingat senang ka nak bela perot ni sampai sploh tahun.. sesenang je ko nak suh aku buang lemak nih...
selebihnya tengok kat sini
http://www.facebook.com/album.php?aid=137961&id=648068405

habih ja party.. jam menunjukkan 3.30am hari sabtu..
PI!!! JAM 7AM NAK KENA JAGA PESTA PONGGAL LA PULAK
balik.. tidoq.. bangun...TERLAJAK.. jam 9.30am
MAMPOIH AKU...
tepon member.. tak jawab
msg tak jawab
tepon gemok (member lagi sorang.. aku pun gemok gak)... takpe zal.. aku dah gi tempat tu.. derang kensel.. ade mamat mane ntah sponsor.. pehtu nak kawtim ngan aku 200 je.. nak pasang pun tak berbaloi.. baik aku blah tido...
PHEW! SELAMAT
then apa lagi.. breakfast roti canai arr.. lama dowh aku tak makan roti canai...
petang jam 6.30 aku dah siap2 nak pi buat part time lagi... tepon gemok.. dia cakap kat PPR Sri Negeri Sembilan.. (mana pulak la kan)
alah zal.. kat bandar baru sentul..
OOO BARU KU TAHU
nothing really happening...
speech sangat membosankan
pengerusi speech pun macam naib pengerusi jkkk citer man laksa
yg menarik ni hah bebudak ni hah menari konsep 1 MALAYSIA
yang sedihnya.. melayu je pun.. bangsa lain tadak pun... kita la jugak terhegeh2 nak 1 Malaysia.. depa? lu pikir sendiri la kan... wadepak!


GAMBAR DIAMBIL MENGGUNAKAN CAMERA PHONE NANONODE YEA.. BUKAN DSLR
habih jam 12.30am hari ahad
ahad... bangun jam 12.30 tengah hari (amik ko)....
pehtu tengok melodi.. hantaq laundry (bukan repeat pi laundry yea).. pehtu masak bihun.. pehtu layan citer... layan sembang ngan wawa, putra... pehtu makan lagi.. pehtu layan sembang.. pehtu makan lagi.. peeeh mana la badan aku tak bulat kan?
pehtu malam rozie text suh amik dia pagi ni.. tadak orang nak hantaq..
pagi ni.. ada kat opis..
mode: NGANTUK
fizikal: NAK BERAK
dah dah.. sebelum aku ngarot lagi.. baik aku pi melabor...
daaaaa
p/s perkataan WADEPAK adalah dikopirait kontrol dari puan epal hijau.. sekian

0 said something: