CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 1, 2008

Majlis Perkahwinan Din & Dila (30 November 2008)













haaa... ni kheja photoshoot aku dua hari lepas... dila ni kira macam adik2 aku dah... baguih budak nih tapi kelam kabot ya Rabbi... 29hb tarikh nikah dila, 30hb tarikh majlis. majlis berjalan lancar walaupun dila kelam kabot.. thanks to kepakaran en buyong (aiceh.. sapa lagi nak puji klu bukan diri sendiri...) dan jugak cik nik... maka akhirnya majlis berjalan dengan amat lancar... peh.. aku la camera man, aku la tukang nyanyi, aku la emcee dan aku la jugak tukang kecoh.. penat ooooo tapi takpelah.. moga2 dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat dila.. bak kata poad dalam msg dia kepada aku utk dila... "wei bro, and kem slam kat dila sok, aku wish dia cepat2 lekat anak.." hehe...
yg lelain tu korang tengok la kat sini
maleh aku nak upload bebanyak ngeeee

0 said something: