CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 13, 2009

Al-fatihah buat arwah Asri Rabbani

Assalamualaikum

Al fatihah buat arwah wak asri / ustaz asri rabbani yg telah kembali ke rahmatullah pada jam 9.30am.. beliau rebah ketika di angkasapuri... menurut laporan media.. beliau meninggal jam 10.30am ketika dalam perjalanan ke hospital pantai... tapi ikut cerita kengkawan... beliau arwah selepas sahaja rebah.. cara meninggal lebih kurang macam arwah zairi (raihan) dulu.. innalillah...

hadoiyai.. rasa macam baru ja lagi aku jumpa wak asri nih... dari dulu aku kenai.. tak pernah tunjuk ada tanda2 sakit jantung macam media lapor... aku pi kat spital tadi pun dah lambat.. lebih kurang 1.15 baru sampai.. suma dah ada kat situ.. bro salleh.. bro yassin... halim libya... ostad bayang... kojem... ijam...azadan.. asri ubai... yish..

arwah meninggal pada pagi hari khamis.. dalam bulam syaaban.. hari dan bulan yg baik... hari yg baik utk orang memohon doa.. dan bulan yg baik...

sob...

2 said something:

green apple said...

senang je dia meninggal kan...takde nazak2.

RIZAL@BUYONG.INC said...

haah... sedih aku... tapi dia meninggal pada bulan dan hari yg baik.. moga2 kita pun macam tu sok..