CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 24, 2009

Lepas satu... satu kejadian jadi...

Assalamualaikum.. sambungan daripada tragedi motor rosak

6.30pm
- punch out
- pi kedai muto... amik muto... haram tayar nak kena ganti baru..
- boh tiub kat depan... pasang tayar baru kat bakang
- kena pelekoh 105 termasuk tiub.. bagi cek awai bulan (utang la apa lagi)

7.00pm
- ALAMAK.. AKU DAH LAMBAT NIH... HARAM APA PUN TAK BELI LAGI NIH...
- bawak laju2 balik..
- isk jalan sopa haram la pulak

7.45pm
- sampai taqwa
- truih pi bakang cedok aih... sendiri tuang ayaq... tak cakap banyak...
- Allahumma laka sumtu... wabika amantu... wa'ala rizriqa afthartu birohmatika ya arhamarrohimin...
- bungkuih nasik... lauk ikan... papadom

7.55pm
- sampai umah... siram pokok.. cian tadi siang panaih...
- makan nasik laju2 sebab lapaq...
- burp alhamdulillah
- solat maghrib
- tunggu isya... tertido... ceh

9.30pm
- aduih... sakit betoi perot nih...
- tepon buah hati... tak berjawab la pulak... bizi la tu...
- ingatkan nak mintak tolong anta klinik... nak bawak moto pun tak larat dah nih
- tunggu punya tunggu... tertido...

24 April 2009

2.30am
- terbangun... abdomen sebelah kanan atas sket dari perot atau dalam bahasa senang... bawah tetek... sakit gila...
- tau dah nih... ni mmg signature hempedu sumbat... last aku kena 2006
- jolok anak tekak.. nak bagi muntah... takmo jugak...
- bergulin2 kat lantai.. sakit gila
- semacam pitam sekejap kot...

3.30am
- antaq msg... mintak tolong.. no reply... mmg la dah time2 camni mana ada orang berjaga.. nak call... cdt tak cukup... time ni la nak jadi pun
- start muto... gagah jugak gi klinik
- cakap ngan doktor pasal sakit hempedu
- doc nak bagi ubat tahan sakit
- cakap ngan doc... dulu kena injek kat montot... hehehe
- FYI doc malam ni sangat cun, lawa dan muda.. teruk kan pangai aku hahahaha
- dengan muka 3 posen setengah doc pun injek la montot aku.. haram.. sakit la pulak tu...
- padan muka aku hahahahahaha....
- doc cakap klu dalam jam 5 tak muntah jugak.. dia nak antaq pi spital...
- eee tanak aku... kompom aku kena bedah terus...

4.30am
- uwewrrrrkkkk... burp... muntah pun... selamat... takyah gi spital
- ketegaq betoi aku
- amik ubat.. sekali ngan ubat gastrik...
balik umah

4.45am
- msg cakap dah balik... then...terus.. tido...

8.30am
- HARAM... LAMBAT LAGI.. KESAN UBAT LA NIH...

3 said something:

fadira said...

laa..chiannye my king..tepon buah hati..buah hati x jwb?ish..ish..ish..
:)

AngahLina said...

hang p klinik mana??

a b a n g b u y o n g said...

dira @ rambot katon jepon
- sapa suh tak jawab?

kak lina
- alah dekat ngan giant apanama tatau... tak ingat sebab obat kat umah... ngeeeee