CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 13, 2009

Ada jugak orang yg sayang kat aku...

Assalamualaikum...

tadi aku ada la amik satu kuiz dari fb... mana depa dapat fakta ni aku pun tatau... tapi errrr yg ni lah result yg aku dapat

"Tahniah..Anda adalah pasangan yang ideal!!!!!!!!!!!
Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
Sopan terhadap pasangan.
Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
Mudah terluka hati sekiranya pasanangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.
Sukar menerima pandangan pasangan.
Emosi yang mudah terusik.
Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
Cemburu dan terlalu cemburu.
Romantik.
Memahami pasangan.
Kebanyakan bangsa melayu yang lahir dalam bulan ini."

Tetoibe menyebabkan aku terfikir... patut la dari ari jemaat (time staff party) sampai la ari senin... aku ada la sket krisis ngan buah ati aku... aku call tak berjawab... pehtu tutup hp.. pehtu sms pun tak reply... sampai aku naik risau... yelah.. aku ni mmg la kategori boya pencen... tapi kalau aku sayang pada seseorang tu... sorang tu jelah...

semalam... setelah puas aku pujuk... barulah dapat aku bercakap secara berdepan ngan buah ati aku nih... rerupanya dia terasa ati dengan apa yg aku buat pada hari staff party tersebut...

SALAH AKU JUGAK...
NAK RENEW SANGAT LESEN PLAYBOY BUKIT RAHMAN PUTRA..
hehehehe last2 padan muka aku...

cerita lebih kurang macam ni la...

pada hari kejadian (isk macam citer sang kancil ngan gajah la pulak... PERHATIAN gajah = aku... kot?)

aku sebenaqnya tak berapa nak ada mood sangat nak dress up gila2 jadi hantu segala.. sebab aku stress ngan internet down.. pehtu sampai ke sudah takmo nak ok... dalam pada tu aku sempat la jugak tanya buah ati aku apa dia nak pakai... bila show... aku jugak ada berjanji yg nak amik gambaq sekali ngan dia... punya la seronok aku time tu.. (isk... jatuh dah kemaluan aku)

dalam jam 6 petang ari jemaat.. baru la tenet ada pulih sket.. makanya.. aku pun teros memakai kot.. dan sangkut camera yg aku pinjam dari anak murid aku encik timah (terima kasih kerana meminjamkan camera anda) dan terus naik ke dewan.. aku pun start la aku punya kheja sebagai cameraman tak bertauliah...

malam kejadian... aku cari jugak mana la buah ati aku nih... oooo rerupanya dia tengah bersiap ... emph.. takpalah... nanti time show aku amik la gambaq dia... masa show tu.. aku pun amik la gambaq dia... pehtu dah lepaih show.. dia dok depan.. aku perasan jugak muka dia time tu dah tak berapa best... sempat la jugak aku snap beberapa gambaq lagi...

kendian aku pun pegilah meja ke meja... snap apa yg patut.. time aku gi kat meja ARASPD tu... ada soalan yg aku jawab sambil mencangkung... masa tu buah ati aku nampak akan perbuatan aku... aku tau orang yg aku tengah jawab soklan tu... cantik orangnya... dan aku jugak tau yg buah ati aku sedang memerhatikan aku waktu tu... jadi makanya... aku pun dengan segera gi ke stage dan amik gambaq... nanti kang klu dia nampak lagi.. cian dia...

dalam masa yg sama aku cari2 jugak di mana buah hati aku.. time aku cari dia tadak.. time aku amik gambaq pulak dia ada di meja.. memang wrong timing betul aku...

poco2 time...
SGM kat ancasa ni suka bebenor akan menari poco2... disebabkan aku dah penat amik gambaq... dan aku jugak nak la rasa seperti menghadiri staff party... dah dikatakan mesra alam tak tentu hala... aku ntah macamana menari la poco2 di sebelah meja ARASPD... ketika itu.. lagu dah bermula... aku pun belasah ajelah menari...bila aku rasa yg kaki aku kena pijak baru aku pasan yg rerupanya aku menari disebelah orang yg aku sebut kat ataih tadi.. adeh.. tak kesah la...

sebelum penutup...
aku cari lagi buah ati aku.. masih tak ada.. aku tatau pulak yg dia ada di bilik... laaaagi bangang... aku haram tatau yg ada bilik persalinan.. best tak? BODOH kan?

selepas penutup...
aku gi cari buah ati aku kat meja... menurut kata aisya.. dia dah balik... adeh...

bila aku balik ke meja aku... aku dapati aku punya door gift ilang, bag kecik aku ilang.. duit seratos lesap... nasib baik camera tak kena kebas.... tak klu mampuih aku nak bayaq kat timah... dah la akaun mebeng aku kena scam... rogi ala2 ribu2 jugak la...siot je...

lepas program...
aku balik dengan keadaan sangat perlahan
sambil2 tu aku cuba la tepon buah ati aku... tak berjawab.. kendian terus tutup hp...

selepas berdiskusi
- aku mintak mahap atas apa yg aku buat... yelah... takkan aku tak ngaku menda salah aku buat yea tak?
- barula aku tau rupanya dia kecik ati sebab aku menari dengan orang lain

kesimpulan
SAYANG JUGAK DIA KAT AKU HEHEHE...

dah dah... aku takmo renew lesen boya lagi dah.. heheh.. cukup2 la dengan apa yg ada...

hehehe... to that particular person... "abg sayang kamu"

ha... dan klu orang nak tanya sangat sapa nama buah ati aku...
nama dia Rosita Elyanie Arafah... dan aku tak pernah malu yg aku ada hubungan sulit eh.. hubungan dengan dia.. peduli apa orang nak komen.. idop aku

malam... aku tepon adik aku syima... dia cakap.. "tadi ciken jumpak kak nadia kat pasar malam... dia naik moto ngan laki mana tatau"
laaaa ih... tak abih lagi ka nak cari pasai ngan aku nih...
konon nak menayang kata dia dah bopren la tu.. hahahahahah aku dulik apa? ado den kesah?
hehehehe... utk pengetahun anda semua, pasar malam rumah saya di penang dan rumah bekas tunang saya adalah sejauh lebih daripada 30km... anda bayangkan.. sanggup tu...

bak kata tag line aku "SO WHO THE HELL ARE YOU TO SAY WE?"

daaa

2 said something:

AngahLina said...

laaaaaaaa.. br nak tanya nama aweks.. hehehe.. semoga kekal bahagia..

RIZAL@BUYONG.INC said...

ha... takyah.. dah tentu orang nak tanya... saya jawab sebelum anda tanya.. senang