CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 14, 2009

harta karun bag yg dah lama tak bukak

Assalamualaikum...
masa aku selongkaq apa barang yg ni buang dari bag harta karun aku yg aku lama sungguh tak cek dan jugak bukak...
aku ada terjumpak satu gambaq...
jeng jejeng... hahahahaha gelak sampai keluaq ayaq mata ooo aku tengok gambaq aku...
gambaq ini diambik aku rasa 8 ke 10 tahun dulu hahahahahaha...
gambaq diambik menggunakan 35mm camera fuji berfilem
(sarong camera ada kat depan meja dan camera tu dah lingkup)
jikalau anda perhatikan... sket punya besaq ka aku punya shepek mata
aku pada masa tersebut mempunyai leheaq (leher)
janggut pun ada (skang dah tak simpan)
rambot mmg serabai nak mampuih
lokasi Pizza Hut KOMTAR Penang
yg sebelah tu adalah twin aku bernama yu (nama betoi dia suriati yusnita yusof)
tudung yg yus pakai tu masih berkeadaan selamat dan masih dipakai oleh beliau sampai la sekarang (oooi ang tadak tudung lain ka?)
gambaq diambik oleh kawan baik beliau yg aku haram tak ingat dah nama apa...
ngeeeeeeee
hahahahahahahaha
tak abih gelak lagi nih!!!!!

ada lagi la menda yg aku jumpak seperti fara brep2 punya profile
yang ditulih tangan sendiri oleh beliau...
masa tu kecik lagi dia (yelah... cerita 6 tahun dulu).. hahahahahha
masa tu nak buat album my friends corner..
dan dia tak masuk AF lagi waktu tersebut
tapi maaf.. aku takleh nak upload kat sini
hak milik peribadi... dan jugak aku kena hormat dia okay?
daaaaa

0 said something: