CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 18, 2008

18 November 2007

Assalamualaikum folks...

hurm... sejak dari pagi lagi aku dah pelik... napelah aku rasa macam teringat sangat ngan tarikh 18 november ni.. rerupanya... setahun lepas... inila tarikh aku bertunang.. .wooh... patutla semacam rasa ada sesuatu ikan je (something fishy)

cemana pun semalam i had this weirdest dream of my life... dah la sebelum tu aku dapat gangguan... bilik aku.. klu dah tutup lampu memang segelap2 bilik... macam gua pun ada.. klu tak kemaih.. lagi surupa jerumun babi dah.. anyway... dalam jam 2 ke 3 pagi cetu bilik aku tetoibe cerah... nak kata org belakang umah aku bukak lampu.. takkan la cerahnya macam aku bukak lampu... pehtu dada aku berdebar2 sangat... aku pun selawat la tak putus2... dada aku memang berdebar2... lepas tu... di telinga aku terngiang2 akan ada ramai la pulak yg mengikut aku selawat... takpalah.. jangan kacau aku nak tidoq sudah...

dah tu bila dah tidoq.. aku mimpi la pulak.. nak kata misteri nusantara tak la sangat... sebab sangat amarika mimpinya... baiklah aku cita... aku mimpi adik aku (lan) bawak aston martin dbs kaler silver... bini dia (zura) pi skolah pakai bmw m3 pakai baju sket punya elegen.. shepek mata itam lagi... walhal umah dia ngan sekolah ada la 150meter...

aku pulak... aku bawak mitsubishi lancer 2.0 kaler merah mai kheja.. pehtu aku terjaga sebab lagu nadasvaram berkumandang jam 5.45am menunjukkan HP aku tadak masalah dan ia jugak adalah sebagai alarm aku tiap2 pagi ekekekeke... cam setan ja mimpi...

dah la aku nak sambung buat kheja... aku aku pikiaq... lagi gila aku...ehhe

daa

4 said something:

AngahLina Jolie said...

ish.. ni mimpi nak jd kaya ni..hehehehe

a b a n g b u y o n g said...

kaya apa... dok sangap macam tu jugak wakakakakaka

Purpletulip said...

mitsubishi lancer ituh dipinjamkan didalam mimpi dari cik ann tuh..jangan ikutkan sangat mimpi tu..kepunyaanku lancer ituh...syoh2!nyah kamu kepada si civic 2.0vtec..ahahaha biarlah ku bahgia dengan mivec~

a b a n g b u y o n g said...

aah tak kira... nak jugak lancer 2.0GT kaler me'ah