CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 11, 2008

Apa nie???!!!!

Dalam aku dok sibuk2 keje... tetiba aku dapat msg yg ntah dari sapa aku pun tatau... tengok nomot macam kenai.. tapi ada beza sket nomot... walaumanabagaipun (ayat tokeh OK audio kat aku... funny man) aku tulih la kat bawah ni apa soklan dan jawapan aku... here goes

Q
hai..C.Rizal..U dah kawin ke.

A
sapa ni?

Q
org la x kan dugung..! Hr 2 i dengar u nak kwin..

A
xjd xdak jodoh

Q
la knp..Dulu bukn main rapat..

A
xdk jodoh nak wat cemana. but i reckon this no. it's so familiar.

Q
kwn lama nadia tapi i dah x keja kat sana lagi i dah keja tmpt lain lama x jp nadia dari dia tung dulu.ingt dah kawin.2 i tanya u.

Q
ya la dah x ada jodoh.U keja mana skrg?.X jmp nadia dah ke.I dengar crta dia x berapa sht kurs kring.Keje jrg2 p.Tdg pun dah x paki.

A
innalillah.

Q
oi dia x mampus..Lagi la..X tau la ada yg cita. La x tau la fon dia x dpt pun. I x jmp dia lagi.

A
tu doa dlm kecelakaanla bkn doa org mampus

Q
sorry i kurg..Faham mkst tadi.k la sorry gangu u.Kalau salah slp i m.Maaf tny pasl nadia kat u.Bwt u mrh ke.Sorry.

A
dah tu mana tau kata dia x p kheja? Mana tau dia kurus?

Q
ada kwn cita.Knl k.Wan..yg cita.

A
Kenal k wan. Kenal sgt. Bgs k wan tu.

Q
I ada call no nadia yg (disclosed). Tapi ada laki2 jwp i letak i ingat u.

A
tula bf dia kot?

Q
k.Wan kata dia x kwn dgn sapa dah.Xtau la kan.Xapa la gangu u bwt keje.Lain kali sms la kalau x kisah la i tny byk.

A
sy x mrh. Infact I do concern for her till nw but she decide to live dif ways.

hurm... funny rite? it's been almost a year since she decided tu putus tunang with me... ironically, each time i went back to kampung... i'll eventually saw her.. riding motorbike, queensbay...aduih.. penat seh...

lagi best.. ditanya pulak soklan2 cepumas tekata ni.. and the number.. seems so familiar but i dont wanna guess too much.. nanti lagi sakit kepala aku...

yg best... nape nak seksa diri sendiri dengan perkara2 yg tak faedah? i smell something fishy here for that i never ever did give my 012 number to her friends what so ever except to k wan... yelah baik kak wan tu klu niat dia nak suruh aku balik.. tapi do remember this.. kalau sekali aku dah benci.. susah.. aku boleh buat baik.. tapi nama nak patah balik mintak mahap bebanyak.. i mean sapa tak sayang tambahan pulak pernah jadi tunang tapi.. hurm.. complicated rite? add more spices to my life. syukur alhamdulillah...

yup life is indeed beautifull...

chow!

4 said something:

Rozel73 said...

Lupakan kisah silam...Mudah untuk melafazkannya tapi susah untuk menunaikannya. Terimalah dugaan allah ini dgn redha kerana Tuhan menduga kita skrg, krna mungkin dia ingin memberi sesuatu yg lebih baik.

a b a n g b u y o n g said...

ala macam akak cakap jugak la.. ada org dalam kesedihan walau sayang macamana sekalipun tapi klu dah tadak jodoh nak wat cemana... betul org cakap mmg susah nak lupakan org yg kita sayang sementelah penah jadi isteri / laki / tunang

AngahLina Jolie said...

hahahaha.. sapakah beliau.. jeng jeng jeng :D

a b a n g b u y o n g said...

lah... dah terang2 saya cakap dalam tu kan... siap ada nama lagi... ekekekeke