CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 22, 2009

isk apa nak jadi nih

assalamualaikum

isk apa nak jadi nih... mata aku takleh nk tidoq...
aku sebenaqnya tunggu orang bagitau kat aku yg dia selamat sampai
dah la drive memalam pehtu tak gheti2 nak bagitau aku dah selamat sampai ke idak
kesudahnya aku takleh tidoq
macam biasala klu kita sayang kat seseorang tu....
walau apa pun yg dia dah buat
kita tetap risau kan dia kan kan kan???
tambah2 plak drive memalam
yg aku herannya diorang pompuan insist kita lelaki sms dah selamat sampai ke idak... alasan diorang.... kekonon amik berat la sangat
tapi klu kita lelaki suh buat menda yg sama... ada pulak bleh tuduh kita ni macam mengongkong.... apa yg korang nak sebenaqnya aku pun tatau
aku cuma nak tau yg orang yg aku sayang selamat sampai... itu je... tadak la pulak nak suh teruih dok kat rumah macam penjara... tapi ntahla... makin aku taip... makin meroyan la pulak aku rasa ayat2 aku nih.... mungkin sebab mabok nescafe yg aku teguk sejam sekali sejak tadi... gara2 tunggu sms samada dah sampai ke belum...
oh ya korang mesti tertanya2 aku tunggu sapa kan?
dah tentu aku tunggu orang yg aku sayang sms...
sebab?
1. dia bertolak dari kola kangsar jam 10mlm...
2. dia drive

bila dah aku tak dapat apa2 berita... bleh la aku assume memacam...
tapi dah nama assume ni... memacam menda lahanat yg akan berlaku
benaqla apa yg kawan aku penah cakap kat aku
ASSUMPTION IS THE MOTHER OF ALL FCUK UP...aaah... shaddap yu!!!

daa...(sebelum aku bertambah meroyan)

5 said something:

atie said...

ISK3...SABO NO CU...
SAPO LA YG UAT CUCU NNEK NI JDIK MCM NI..
NNEK MARAH NI...TGK NI TGK, NGAH MRH NI...SABO CU EKK..

a b a n g b u y o n g said...

nek...
tak tau la nek...
isk...

atie said...

SABO EK CU...EH, CU MINOM CUCU DULU EK CU...(WAH TIBE2)

a b a n g b u y o n g said...

cucu cape nek?
cucu nenek ek?
(isk... lucah pulak bunyiknya)

atie said...

NENEK NE DE CUCU CU OIII....
DA PENCEN KATONYO...
(HAHA...TIBE2 LAGIK)